Black Edge Cafè

A Black Painted Cafè located at the Edge of town. It's as simple as that. "Good Evening, Welcome to Black Edge Cafè."
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in
Welcome to Black Edge Cafè~
Merry Christmas! We wish you a fun holiday~
Happy 1st Anniversary to our Cafè~!

Share | 
 

 LOVE JAPAN!

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: LOVE JAPAN!   Sat Dec 26, 2009 1:27 am

I like my own country???(?) haahhah~ yap, but anyway, JAPAN is NUMBER ONE in ALL~! (for me, of course~) ahhaha
i like the traditionaltiy, nationality, foods, games, animes, songs, movies(HELL NO!) and MANY more!!
so how about you? you LOVE japan too?? Very Happy
Back to top Go down
Hint_of_Mints
Cafè Owner
avatar

Posts : 751
Join date : 2009-12-25
Location : the forest :D

My Chara
Name: Vermilion_Tears
Race: Elfs
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Sat Dec 26, 2009 12:16 pm

Me!
Meee!
MEEEE!!! cheers *raises two hands* XD

Want to go to Japan....
And make chain Cafè?
Black Edge Cafè.... Japanese Branch...
so cooll........ *is daydreaming*
Back to top Go down
http://edgeoftown.forumotion.net
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: Re: chain cafe?   Sat Dec 26, 2009 10:44 pm

hahah~ so you never go to japan? Surprised

ooh that's a good idea, i'll help you out! kekeke~
japanese branch? ahahah
Back to top Go down
Hint_of_Mints
Cafè Owner
avatar

Posts : 751
Join date : 2009-12-25
Location : the forest :D

My Chara
Name: Vermilion_Tears
Race: Elfs
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Sun Dec 27, 2009 12:39 pm

sadly, yes Crying or Very sad
wanna goooooo~ Crying or Very sad

hahahah, I'm gonna hire another barista in here, XD
Back to top Go down
http://edgeoftown.forumotion.net
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: Re: barnch?   Mon Dec 28, 2009 12:42 am

eehh?? barista? cool! i wanna be one!
so who's it? only emasmurni? Smile
Back to top Go down
Hint_of_Mints
Cafè Owner
avatar

Posts : 751
Join date : 2009-12-25
Location : the forest :D

My Chara
Name: Vermilion_Tears
Race: Elfs
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Thu Dec 31, 2009 3:10 pm

anyway, it's so.. empty here.
I wonder what's making people doesn't want to register.... ahem. coming in here?
(but it's already crowded by topic XXD)

until I get a new customers...
sadly, no.
because then, all my customers will become staff, and I don't get any money....
*Tamaki mode: ON* Haruhi-channn, Poor papa want to hug youuuuuuu!!! T^T

ahahahahaha, but I'm happy, at least you're all talkative people XD (that includes me)
Back to top Go down
http://edgeoftown.forumotion.net
emasmurni
Coffee Tester : Pro
avatar

Posts : 333
Join date : 2009-12-25
Age : 22
Location : Where you find peace and salvation(NOT HEAVEN)

My Chara
Name: Memphis Tigrehart
Race: Hybrid
Class: Alchemist

PostSubject: About Japan   Thu Dec 31, 2009 5:47 pm

Well, I have been to Japan before when I was class 1
The technology there was very high tech make me want to go back
Oh man, I loved my young days
Back to top Go down
Hint_of_Mints
Cafè Owner
avatar

Posts : 751
Join date : 2009-12-25
Location : the forest :D

My Chara
Name: Vermilion_Tears
Race: Elfs
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Thu Dec 31, 2009 6:11 pm

Oh man...
I want to go to Japan...
Maybe go back to time too?
hohohohoohoho
Back to top Go down
http://edgeoftown.forumotion.net
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: re: japan   Mon Jun 21, 2010 11:21 pm

@emasmurni: cool! Very Happy i wanna go to japan again too. ww

@Syricuse: gotta have $4500 to go to japan. oh man! tooo expensive!! luckily i have niece in japan so it wouldn't be too expensive. wwww but sometime i really really HATES japan!! ww lol!
Back to top Go down
Hint_of_Mints
Cafè Owner
avatar

Posts : 751
Join date : 2009-12-25
Location : the forest :D

My Chara
Name: Vermilion_Tears
Race: Elfs
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Tue Jun 22, 2010 11:17 pm

Yuzuki Kato wrote:
@Syricuse: gotta have $4500 to go to japan. oh man! tooo expensive!! luckily i have niece in japan so it wouldn't be too expensive. wwww but sometime i really really HATES japan!! ww lol!

w-WHAT?!!
four thousand and five hundreds dollars!??
It's-It's, so, DOWNRIGHT expensive!
I never thought that it would be 4.5k.. in US dollar no less.
*sigh* when will it be? *is crying in the corner*

_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
http://edgeoftown.forumotion.net
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Tue Jun 22, 2010 11:39 pm

right. it IS 4500 US dollars IF you take the good-one-travel for amazing tour. but if you wants a downgraded tour to japan, you can spend only 2000-3000US dollars. Smile
Back to top Go down
Hint_of_Mints
Cafè Owner
avatar

Posts : 751
Join date : 2009-12-25
Location : the forest :D

My Chara
Name: Vermilion_Tears
Race: Elfs
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Thu Jun 24, 2010 11:51 am

Loreius wrote:
right. it IS 4500 US dollars IF you take the good-one-travel for amazing tour. but if you wants a downgraded tour to japan, you can spend only 2000-3000US dollars. Smile
how scary you're when you said that with a gleaming smile.
2000 dollars huh.
I'd rather buy another laptop, and I still get the refund too~
hohohoohoho

_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
http://edgeoftown.forumotion.net
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Thu Jun 24, 2010 6:41 pm

hahaha! Smile i see. (by the way, we're talking like we're never been in japan ww!) lol!
Back to top Go down
Annichaa
Coffee Lover
avatar

Posts : 98
Join date : 2010-06-25
Age : 23
Location : somewhere out there, beneath the pale moon light ....

My Chara
Name:
Race: Dark Angel
Class: Assassin

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Fri Jun 25, 2010 10:59 pm

my name is Annisa, u can call me Icha or something else related to that name *Annisa*
so do I
i love Japaaaaannn
actually i like their attitude, polite, dicipline and time management of the citizen.
and i like their technology too of course
how can they think about technology revolution? they made something different, their brilliant ideaass Razz
*sorry, little bit too much Laughing
Back to top Go down
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Fri Jun 25, 2010 11:02 pm

Annichaa wrote:
my name is Annisa, u can call me Icha or something else related to that name *Annisa*
so do I
i love Japaaaaannn
actually i like their attitude, polite, dicipline and time management of the citizen.
and i like their technology too of course
how can they think about technology revolution? they made something different, their brilliant ideaass Razz
*sorry, little bit too much Laughing
hi there. Very Happy
yeah, here we have one additonal people that loves japan so much! Smile
how? maybe they have fish to eat everyday so their brain becomes smaart~ Razz (not including me of course.)
Back to top Go down
Annichaa
Coffee Lover
avatar

Posts : 98
Join date : 2010-06-25
Age : 23
Location : somewhere out there, beneath the pale moon light ....

My Chara
Name:
Race: Dark Angel
Class: Assassin

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Fri Jun 25, 2010 11:08 pm

haha maybe....
fish has a lot of protein and omega Very Happy
and of course they learning while playing, not in Indonesia, only learning by book then test Sad
aaahhh *feel smacked by loreius's said
u're smart, smarter than me u know? Razz
Back to top Go down
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Fri Jun 25, 2010 11:14 pm

yeah. Very Happy wow, here comes the (il)legal proffesor genuine Annisa~~ sunny taaa-daa! lol! comes to explain that fish have many proteins! Razz
you mean a festival that usually held in schools in japan? Smile like sports fest?
aww i'm sorry. oh but i'm not smarter then you either. erm but how you know that i'm smart? Cool
*being smacked* *KAA-BOOM!*
What a Face <-- this face is the result man. tongue
Back to top Go down
Annichaa
Coffee Lover
avatar

Posts : 98
Join date : 2010-06-25
Age : 23
Location : somewhere out there, beneath the pale moon light ....

My Chara
Name:
Race: Dark Angel
Class: Assassin

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Fri Jun 25, 2010 11:33 pm

etto..... feel strange if u use this => Cool
okay, so, we're smart
um, iie, still u are smarter than me
just explore my mind by google, u'll find it haha Very Happy
affraid affraid affraid
*run fast until collapsed* lol!
Back to top Go down
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Fri Jun 25, 2010 11:42 pm

oh Cool <-- this one? why?? it's cool right? lol
yeah! i accept that. Very Happy
google. trying to google *please wait* *after a year searching..* *NO RESULTS FOUNDED* hohoho.. where are you annisaa?? Twisted Evil i gotta cut you off to pieces

look, now we're OOT again. silent
Back to top Go down
Annichaa
Coffee Lover
avatar

Posts : 98
Join date : 2010-06-25
Age : 23
Location : somewhere out there, beneath the pale moon light ....

My Chara
Name:
Race: Dark Angel
Class: Assassin

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Fri Jun 25, 2010 11:50 pm

Cool <= see, only bling bling of eyes ==a
why do u like it, huh?
*i'll try that emoticon later* *kicked out earth*
hueee... why are u liking to try catching me? <= grammar's error
cheers queen
so, i success to be OOTers cheers sunny lol!
Back to top Go down
Loreius-
Coffee Tester : Intermediate
avatar

Posts : 300
Join date : 2009-12-25
Age : 24
Location : Pompeii, Trentino, Alto Adige, Italy

My Chara
Name: Luce Fioritura
Race: Angel
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Fri Jun 25, 2010 11:56 pm

hahaha right.
i don't really like it. but i prefer this emoticon --> lol! i like it! very! ahhaha
hahaha this?--> Twisted Evil
of course bahaha~ it took a year for the research you kno' Cool no drink no eat, hahaha (is it even possible??)
oh yeah, let me introduce myself. (it's late!!)
i'm Loreius Matteo. from Pompeii, Italy, you see. Very Happy nice to know ya Laughing
Back to top Go down
Annichaa
Coffee Lover
avatar

Posts : 98
Join date : 2010-06-25
Age : 23
Location : somewhere out there, beneath the pale moon light ....

My Chara
Name:
Race: Dark Angel
Class: Assassin

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Sat Jun 26, 2010 12:08 am

are u not tired holding it? => lol! see?
What a Face Shocked <= my answer face.
wwooww, so far, Italy
okay, nice to meet u Very Happy
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Back to top Go down
Hint_of_Mints
Cafè Owner
avatar

Posts : 751
Join date : 2009-12-25
Location : the forest :D

My Chara
Name: Vermilion_Tears
Race: Elfs
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Sat Jun 26, 2010 3:56 pm

[quote="Loreius-"]oh Cool

_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
http://edgeoftown.forumotion.net
Annichaa
Coffee Lover
avatar

Posts : 98
Join date : 2010-06-25
Age : 23
Location : somewhere out there, beneath the pale moon light ....

My Chara
Name:
Race: Dark Angel
Class: Assassin

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Sun Jun 27, 2010 7:48 pm

hi syricuse, nice to meet you in here.
ur name 'feel' strange for me haha Razz
Back to top Go down
Hint_of_Mints
Cafè Owner
avatar

Posts : 751
Join date : 2009-12-25
Location : the forest :D

My Chara
Name: Vermilion_Tears
Race: Elfs
Class: Sage

PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   Sun Jun 27, 2010 9:32 pm

[quote="-Syricuse"]
Loreius- wrote:
oh Cool
hmm, I'm sure I posted something longer than this..

Annichaa wrote:
hi syricuse, nice to meet you in here.
ur name 'feel' strange for me haha Razz
yeah, it's a bit... let's just say "unique".
yewp, hey there Annichaa! nice to meet you too. ^^

_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
http://edgeoftown.forumotion.net
Sponsored content




PostSubject: Re: LOVE JAPAN!   

Back to top Go down
 
LOVE JAPAN!
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» PARAMOURTAL: Tales of Undying Love and Loving The Undead
» Love Never Dies - all views allowed
» Huge Earthquake hits Japan, generates tsunamis
» You know You Love Mai Hime And Mai Otome Too Much When...
» Aspects of Love

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Black Edge Cafè :: Interior :: Free Zone-
Jump to: